2008-06-09

gurgunzulu


Rättvikshelgen i bilder.
Idag har jag fått fina nyheter. Nästa vecka ska jag jobba på ett dagkollo och får runt 1000 kr. Jag har tidigare funderat på att utöka festivalutbudet i sommar med Way Out West och voila; nu har jag råd! Ytterligare lite snack inom familjen måste dock genomföras men jag tror att detta kan funka. Dessutom sa min fader att vi kanske ska till Göteborg i sommar. Grädden på moset. Jag har tjatat i två år. Moa vill även campa i Rättvik i sommar. Det vill jag med så det ska vi nog lyckas genomföra. Jösses. Jag älskar det kommande sommarlovet!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

<3(skrev en kommentar förut men de försvann)

Kira Aderne sa...

really fun pics!
I am happy you are happy!

see you!

elsofo sa...

Åh vad kul med extra riksdaler!
Hoppas vi ses i Göteborg i sommar.

Anonym sa...

Ja det var supermumsigt ! Kul att du har tittat in hos mig igen :-)



Ha en bra kväll!

Anonym sa...

svar: det går snabbt :) tro mig!

Grace Rose sa...

funny photos! the sea seems to be very cold no??! :-)

Anonym sa...

åh, jag vill också till way out west, men det krockar alltid med fotbollen... snyft! och götet är världens finaste plats på sommaren, hoppas att du komemr dit!