2008-06-13

fyra klänningar

Klänningar har dominerat de senaste dagarna. Två köpta, två sydda. Den svarta köpte jag på Myrorna för 85:-, den vita med ärmar köpte jag på Gina Tricot för 299:- och de två andra sydde jag själv för gårdagen.
Igår grät jag, när vi kramade alla hejdå och önskade varandra lycka till för framtiden. Det var bara sorgligt. Jag hoppas innerligt att man stöter på några och kanske kan umgås.
Idag ska jag åka till huvudstaden, Gröna Lund, Håkan Hellström. Men först; pannkakor.

Skönt med sommarlov förresten. Det känns verkligen inte som det, men det kanske bara är bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh, ja. du har slutat 9an va? det var bland det sorgligaste ag varit med om, fast det är samtidigt kul att gå vidare.

Kira Aderne sa...

great photo! and beautiful people below!

a kiss!!

Anonym sa...

tror att jag såg dig på Grönan i fredags under Håkan-konserten? ;)