2008-08-04

emmaboda i mitt hjärta alltså




Detta var den bästa helgen i mitt liv. Om man bortser från mina sju vattenblåsor på fötterna som började visa sig redan innan jag nådde festivalområdet. Men det hindrade egentligen inte mig från att leva loppan! Nästa år är vi tillbaka igen. Starkare och snyggare än någonsin. Bambambam
På torsdag åker vi till Way Out West. Kan komma att bli mycket trevligt det också!
Jag är ledsen. Skolan börjar om mindre än tre veckor. TRE VECKOR. Det betyder att sommarlovet snart är slut. Fuck vad snabbt det har gått. Det var ju inte direkt meningen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja, emmaboda var verkligen bäst! även om arvika alltid finns i mitt hjärta...men shit, den där tröjan tror jag att jag skymtade, i love paris...attans, det hade avrit nice att träffas!

Anonym sa...

emmaboda blir helt klart nått jag ska försöka åka på nästa år. och way out west blir nog grymt. see you there!

Grace Rose sa...

I love Paris too! ;-)! Nice shirt! :-)
Kisses!

Anonym sa...

ah, jag vill inte ens tänka på skolan...

..... sa...

god the first pic is damn cool !! lovely

Anonym sa...

Pop känns lite Gbg 2003 alltså.

Anonym sa...

JAG SAKNAR EMMABODA SÅ SJUKT MYCKET. palla. :(